zondag 13 januari 2013

Brieven schrijven

Ik heb het al eerder gehad over het Flow Winterboek en daar heb ik zoveel inspiratie uit opgedaan dat ik alweer over dit boek begin.
In het boek stonden allerlei leuke websites en links van weblogs genoemd en die ben ik allemaal eens gaan bekijken. Met name de website Postpapier en Zo sprong me in het oog. Een ontzettend leuke website met allemaal leuke spullen die te maken hebben met kaarten, briefpapier en andere leuke hebbedingetjes.

Terwijl ik die website aan het bekijken was zag ik ineens allerlei oproepjes! Er blijken dus meer mensen op zoek te zijn naar een penvriend(in)! Grappig is dat, zeg. Op een aantal van die oproepjes heb ik gereageerd en eentje heeft gezegd dat ze graag met mij wil schrijven. Dus ik ga - net als 'vroeger'- weer ouderwets gezellig brieven schrijven mét pen!

O ja, en ik heb ook mooi postpapier gekocht via die website. Een ruime keus aan leuk papier mag ik wel zeggen. Neem er ook eens een kijkje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten